Thursday, July 22, 2010

hari pertama SBLM1023

Agak kepenatan sebaik sahaja kaki melangkah masuk ke kelas ini setelah puas aku dan Biha menjelajah bangunan dari satu tempat ke satu tempat.Kami terpaksa ringankan mulut , bak kata pepatah 'malu bertanya sesat jalan'.
Kami berkenalan dengan rakan-rakan yang lain...Peramah!Teruskan usaha ya kawan ku..
En.Nasrol merupakan cikgu bagi subjek ini..Salam perkenalan('', '')!


Aku berasa amat bersyukur kerana jumlah bilangan pelajar hanya sedikit.Sekurang-kurangnya kami dapat belajar dangan selesa.
Tugasan pertama telah diberikan iaitu membuat blog.
Tapi entah kenapa blog aku pada mulanya tidak boleh nak masuk.Malah berkali-kali aku mencubanya tapi tidak berjaya.Geram!Tapi mungkin berkat kesabaran dan tidak putus asa akhirnya aku berjaya menghasilkan blog walaupun sedikit terlewat daripada orang lain.Tahniah pada diri sendiri!

No comments:

Post a Comment